Schaaktraining door Pascal Losekoot

Vanaf februari organiseert de Baarnse Schaakvereniging weer een serie van zes dinsdagavond schaaktrainingen. De trainingen worden verzorgd door schaaktrainer Pascal Losekoot (www.schaaktraining.nl) en gaan over het maken van plannen in alle fases van de partij. De trainingen zijn bestemd voor (club)schakers (met een rating van maximaal 1800).

Trainingsopzet
In de training wordt een thema uitgewerkt met voorbeelden, opgaven en door stellingen tegen de trainer of tegen elkaar uit te spelen. En we nemen partijen van deelnemers onder de loep.

Een leerzame en gezellige ervaring!

De deelnemers krijgen elke training een samenvatting en opgaven om thuis aan de slag te gaan.

Kosten
De kosten voor deelname bedragen € 60 voor de hele serie (leden van de Baarnse Schaakvereniging: € 50). Betaling bij de eerste training of op de rekening van de Baarnse Schaakvereniging (NL66 RABO 0306 8622 47).

Data en tijd
Dinsdagavonden 14 februari, 7 maart, 28 maart, 11 april, 2 mei, 16 mei (reserve: 9 mei)
van 19:30-22:00 uur (met een pauze van een kwartier)

Rode Kruisgebouw, Burgemeester Penstraat 6, Baarn

Aanmelden
De organisatie is in handen van de Baarnse Schaakvereniging. Aanmelden kan uiterlijk 6 februari bij Pascal Losekoot, pascal@baarnseschaakvereniging.nl. Voor vragen kan je ook bij hem terecht: 06-26479348.